Loreal

Den här dagen har gått riktigt fort! Även fast den inte är slut än så är klockan redan 17.00 för mig.
Imorse var jag ute å sprang( jogga? haha) å sen åkte jag iväg till Loreal fittingen. Jag ska ha en jätte fin klänning. och vi fick se hela hårvisningen på video, som dom har gjort i Paris för tre veckor sen och den var verkligen hur cool som hellst. Mamma och Johanna, ni skulle verkligen ÄLSKA den!! Och pappa, det skulle du nog också för den var mycket längre än 3 minuter och den var verkligen super cool ;)
Jag kommer in sist, och ska gå ner för halva trappan, sedan kommer alla ställa sig runt mig och sedan ska jag gå ut igen. Haha så himla enkelt, å de va ju rätt så skönt eftersom att det är första jobbet här och de kändes bra att det inte var så jätte avancerat.

Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt och sedan sova ut imorgon på morgonen eftersom att de är 3 dagars jobb som väntar. Så jag vet faktist inte när jag kommer att få sova ut igen. Lika bra att passa på!

Kramhej!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, jag skulle vilja se bilder på detta. Går det att ordna tro?

Idag är det presentshoping till Johanna och kontorsfix. Thomas skall träningscykla på verandan, han behöver daglig träning för sitt knä, som är riktigt snyggt nu, ett enda stor ärr, men ändå bra.

2009-07-04 @ 12:30:14
Postat av: Johanna

Det kan jag tänka mig. Ser framemot när du kommer hem och vi kan få se alla fina bilder.

Känns bra att du finner dig där borta i Japan. Det står alltid något på agendan. Tiden kommer ju bara segla iväg. Det bästa är att när det är dags för dig att komma hem, så är det dags för mig att sluta jobba, wiiiie! :)

Ha det gött! :D ( GBG:arna smittar av sig )

2009-07-05 @ 20:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0