Like it!

Åh vad jag saknar min säng, längtar jätte mycket tills jag får sova i den igen!!

Idag börjar jag klockan 11, om en halvtimme! Vilket betydde att jag idag hade världens sovmorgon, men bara för att man har sovmorgon så kan man ju såklart inte sova länge. Först vaknade jag klockan 6 när Linnea gick upp, som tur var kunde jag somna om, till klockan ÅTTA?! Då låg jag och myste i sängen tills klockan 9 för då gick jag upp å gjorde frukost, yoghurt med mûsli, annanas å ett ägg. Den åt jag i sängen framför Desperate Houswifes. Och Rasmus, du har en del att kolla igen där när jag kommer hem för nu e jag i mitten på andra säsongen ;)

Idag är det väl castings som gäller, och jag hoppas att vi slutar tidigt så att man kan hitta på något ikväll. Vi får väl se vad kvällen bjuder på. Kanske middag, eller bara DH och oreos? I dont know, menmen! Ha en superduper bra dag :)

 

 
Så här vill jag att mitt sovrum ska se ut när jag kommer hem,
kan ni fixa de tror ni? (a) haha nej skoja...eller?



Kram!!


Kommentarer
Postat av: Christina Adolfsson

Hej!



Fick din adress av Åsa.



Vill bara passa på att önska dig lycka till, jag är övertygad att det kommer gå bra för dig. Jag har Johanna med mig på jobbet idag och hon har fått se en del bilder på dig. Och hon säger bara WOW är det verkligen Mikaela!



Ha det så bra och njut av din tid i Japan.Du har fått världens chans!

Själv ska jag gå på semester efter idag och det ska bli så SKÖNT!!!!!



Sköt om dig!



Kram från Christina med familj

2009-07-10 @ 14:18:13
Postat av: Mamma

Hej gumman, det ser ju nästan ut så det är ju bara några detaljer som saknas. Hur har din dag varit? Väntar på mail från dig.

Kram / Mamma

2009-07-10 @ 15:29:00
Postat av: Anonym

Hej gumman, det ser ju nästan ut så det är ju bara några detaljer som saknas. Hur har din dag varit? Väntar på mail från dig.

Kram / Mamma

2009-07-10 @ 15:29:39
Postat av: Johanna

Haha, you wish! ;)

2009-07-10 @ 19:54:37
Postat av: Mikaela

haha äsch tyst på dig!

2009-07-11 @ 03:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0