Ledig dag!

Idag har jag bara en casting, för Vouge och den är klockan 8 ikväll! Alltså hade vi en helt (nästan) ledig dag idag. Så vi gick till Rappunghi (tror jag det stavas) det tog ungefär 45 minuter att gå dit. Väl där traskade vi runt lite, vi kollade tillexempel vart bion låg och vart Hard Rock café låg, eftersom att vi planerar att ta en biokväll i helgen å kolla på Harry Potter. Rappunghi var ett riktigt coolt ställe och det fanns väldigt mycket att göra där! Så jag tror att vi går dit fler gånger än bara för att gå på Bio. Det fanns tillexempel  en jätte fin park som vi tänkte gå till och ha pickninck nån dag, sen fanns det massa affärer och massor med olika restauranger. En svensk restaurang som hette Lilla Dalarna fanns, dom hade massa svensk mat och TGI Fridays fanns också ;)

Efter att vi kollat runt där i ungefär en timme tog vi tunnelbanan hem till vårat område och gick till Dean & Deluca för lunch, för mig blev de skink och brie panini med en Jordgubbs smoothie som var mer som en milkshake. Men gott var det iaf. Så nu ska jag bara lägga mig i sängen å ta de lugnt å läsa lite. Sen ikväll blir det casting och sen äta sen middag.

Vår lunch på Dean & Deluca

 

På torsdag och lördag har jag förresten jobb inbokat, å de på torsdag var tydligen de mest populära department store i hela japan och det var tydligen många som ville ha de jobbet så de va ju tur att jag hade fått det.

Hörs sen!! :)

     

Kommentarer
Postat av: Mamma

Underbar läsning, vilken härlig dag du verkar haft.

Hans o Claudia hälsar, vi sitter i bilen hela dagen.

2009-07-14 @ 11:21:14
Postat av: Johanna

Coolt med Vouge! :)

Du måste ju bara prova på Lilla Dalarna någon kväll och se om det smakar som hemma. Kanske de har potäter!?

Lycka till på jobben där då 8)

2009-07-15 @ 09:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0