Långpromenad!

Vaknade vid halv 10 och då gick jag på en timmes powerwalk, sen gick jag och köpte massa vatten å jätte gott bröd på ett danskt bageri. Sen gick jag hem å åt frukost framför desperate houswifes! Nu ska jag bara ligga i sängen hela dagen å dricka te å läsa eclipse, tredje boken i twilight serien. Haha köpte den igår så nu dumpade jag den där oseriösa boken iallafall..jaja!

De är väl ungefär de jag ska göra idag, plus att det inte är så fint väder ute idag å de e inte så varmt ute heller så egentligen kanske man skulle ta vara på den här dagen å verkligen göra nått, eller se nått. Men nä, jag pallar inte!

Idag är det förresten exakt tre veckor kvar tills jag är hemma!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men Mickan då... Du måste ju passa på att se Tokyo - världens ballaste stad!!

2009-07-22 @ 19:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0