Lala!!

Nu har jag precis kommit hem, har varit å kollat shoppinggatan. Kom hem med en topp från Zara 5.990!!!!!  600 kronor alltsåå för den som är dålig på valutor.... :s hahaa neee skoja så miicket!!
Å så va jag inne på Chanel å Louis Vuitton, dock var chanel väskan TOOO expensive. Alltså, vill nog inte ens berätta vad den kosta!

En casting kvar idag,har varit ganska ledig så det var ju skönt. Vädret är kvavt, det är JÄTTE molningt och inte så jättejätte varmt. Men det är rätt skönt att det inte är så bra väder faktist! Eller aa nä vet inte. Det är skönt att det inte är olidligt varmt liksom.
Har varit på jätte många castings med en tjej som heter Svetlana som är 23 och hur gullig som hellst. Vi skulle gå ut å springa tsm å äta middag å sånt med alla modeller här. Hon har varit här 6 gånger innan så hon känner staden ganska väl. Så de kändes bra, att ha någon som kunde visa runt en å lite sådär.
Hoppas ni har de bra där hemma, kommentera massor så jag vet vad ni gör!! :)
Love you all

Btw så har jag hittat en SUUUPER god caffelatte dricka som Svetlana tipsade om, helt sjukt god är den! MUUMS!!
å rakel, såg ett par skor på zara som jag tror du skulle gilla, dom va rätt lika dom där från louis vuitton du vet.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, Svetlana! När jag gick i skolan hade vi en körledare som var från Ryssland och vi kunde aldrig lära oss hennes namn, så vi kallade henne Svetlana :p

Vad skönt att du har någon som känner till stället bra. Kan hon ju visa vart man hittar alla godbitar som bra restauranger och parker och sådär :)

Nu hinner jag inte skriva mer. Rasten är slut! Här hemma är klockan 13.00 och barnen ska snart väckas.

Ha det toppen!

2009-07-01 @ 12:55:47
Postat av: Mikaela

Du e så himla underbar som kommenterar hela tiden!! :):) å att du ens läser :D haha för jag skriver så himla tråkigt tycker jag! Ha det så bra, miss you! Saknar verkligen allting hemma.. har bara varit borta 3 dagar liksom, snart är det iaf bara 5 veckor kvar å det går fort :)

2009-07-01 @ 12:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0