Juste!!

Haha juste, glömde berätta vad jag har gjort idag!! Imorse var jag ute å sprang och efter det så åkte vi till det hotellet där visningen ska vara. Först tog vi tunnelbanan, och sedan tåget. Och det var verkligen sjukt coolt! Dom hade ingen som körde det och vi åkte över The rainbow bridge, som var jätte lång och över vattnet och det var verkligen riktigt coolt. Ska försöka komma ihåg att ta kort imorgon. När vi sedan kom till hotellet, (som låg precis brevid stationen) så fick vi gå till där vi skulle vara, och hotellet är nog ett av de finaste i hela Tokyo! Det var verkligen huuuur fint som hellst!

Där repeterade vi allting med både kläder och skor, och allt gick bra så jag känner mig rätt säker på allt jag ska göra nu! När vi kom hem därifrån var klockan 6, och då åkte vi direkt på tre castings, och eftersom att vår ena chaufför är helt efterbliven så tog allt detta 4 timmar. Så vid 10 var jag hemma och gjorde mat och sånt som jag redan skrivit om :)

Nu ska jag läsa lite å sen gå å lägga mig eftersom att jag ska upp klockan 6 imorgon! Godnatt alla, saknar er hur mycket som hellst <3<3

Update: Hitta en bild! ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oh, verkligen coolt!!! Hoppas du kan ordna någon bild på visningen också. Godnatt kram / Mamma

2009-07-06 @ 15:54:17
Postat av: Ninni

Hej Mikaela!

Det Du är med om är FANTASTISKT! Du är sjukt modig och vilka ERFARENHETER du får av det Du är med om, dessa erfarenheter och upplevelser kommer Du bära med Dig RESTEN AV LIVET!

Jag förstår om Du längtar hem, har egna minnen från när jag var i Österrike i Din ålder...Minns att jag gick till en telefonkiosk, ringde hem till min mamma och grät! Det är JOBBIGT att längta hem...Försök tänk på något annat sätt, att detta Du är med om är JUST NU, bara för Dig, snart är Du hemma igen till allt "det vanliga"... DU ÄR JÄTTEDUKTIG, tänk va fränt, att ha varit modell i ett land, så långt borta!!!! Min största kram med kraft till Dig! Ninni

2009-07-06 @ 21:39:22
Postat av: Johanna

Coooolt! :D

När vi var i Miami åkte vi ett tåg som inte hade någon chaufför, fettnäz!

2009-07-10 @ 19:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0