Jobb!

Vaknade vid 9 idag, innan alarmet gick på! Var uppe tills typ två igår, hade sjukt svårt att somna. Men jag drömde massa underbara drömmar å vaknade ganska utvilad faktist. Åt en jättegod frukost och sen åkte vi iväg på en casting, som gick fort och bra! :)
Kan ju säga att jag behövde sömnen och den goda frukosten för idag är mitt humör på topp, + att jag ska jobba idag också vilket är bra. Det är en Paid Fitting med Svetlana och en annan tjej som är gift med en av cheferna på agenturen. Det var tydligen jätte bra, eftersom att dom hade valt Svetlana och den andra tjejen så betydde de tydligen att dom tyckte om mig och ville pusha mig till så mycket som möjligt, enligt Svetlana. Så de kändes jätte bra!

Nu ska jag börja på den nya twilightboken, New moon. Och sen ska jag på Lunch med Svetlana å den andra tjejen innan jobbet! :)
Hoppas ni får en superbra dag! KRAMHEJ! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att du fått en bra start på dagen. Vår börjar med regn och åska.

Kram

2009-07-09 @ 06:36:01
Postat av: Lena S

Hej Mikaela,



jag har fått "lov" att läsa med vad som händer dig i Japan! Jag är så avis, skulle jättegärna vara med och uppleva det du får se! Hoppas att det går bra med allt. Var rädd om dig! Kram Lena S

2009-07-09 @ 13:45:03
Postat av: Johanna

Vad kul! :)Hoppas att det gick bra!

Även om du inte finner mycket mat som du diggar, så tänk på att äta. Försök kanske ta med mackor och frukt till jobbet, så att du vet att du får i dig lite och får massivs med energi :)

Pusss! <3

2009-07-10 @ 19:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0