jaja!

Eftersom att det aldrig blir som man planerar här borta fick jag ändra om hela min planering! Efter att jag ätit en baunta frukost, för att ha energin att kunna gå ut å springa ringer dom å säger att vi har en extra casting på morgonen! Där sprack mina planer. Var tillbaka i lägenheten vid 12, så jag tänkte att jag hinner ju ut å springa ändå. Dock är det 36 grader i skuggan idag, så de blev 50 minuters styrka idag istl. Känner mig sjukt duktig faktist! Sedan blev de broccolisoppa å ostmacka å halv banan till lunch! Hushållsost, mmhhh!! Love it, men snart är den tyvärr slut å då får jag vänta i 3 veckor tills jag får äta hushållsost igen, haha I-landsproblem. Jaja!

Nu har jag 6 castings, som pågår till 8 ikväll så jag lär nog vara rätt trött när jag kommer hem. Kommer ju blogga ändå, de vet jag! :) HÖRS SEN! kramkram

(snart är de bara 3 veckor kvar, woho!!!!)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Äsch man dör inte av att störa rutinerna lite. Du kommer snabbt in i de igen när du kommer hem. :p

2009-07-15 @ 09:03:50
Postat av: Linda

Ha, Miakela, du får mig att uppskatta vardagliga saker som jag tar för givna, såsom min ostsmörgås varje morgon - med hushållsost!Idag åker vi ner till Göteborg för att titta på Oskar och Vilma som spelar Gothia, hörs om några dagar/Kram Linda

2009-07-15 @ 09:50:11
Postat av: Lena S

Hej Mikaela,

du kommer att värdesätta såååå mycket när du kommer hem, det är nästan det bästa med att vara borta. Man upptäcker hur bra man har det hemma.. Sen när du är hemma igen, så kommer du sakna en massa du gjorde och kunde när du var borta.. man blir aldrig riktig nöjd.. men det är livet! Härligt!! Var rädd om dig. Kram från ett soligt Stockholm Ps. Min systerdotter Jennie har fått en son, som är världens sötaste :)

2009-07-15 @ 11:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0