Jag vill hem!

Åh, escada avbokade idag. Jag passade väl inte för deras vernisagevisning, dom tyckte mer att jag var en modevisningstjej! Så jaja, fick iaf mer än hälften betalt och en ledig dag, sen tog jag lite kort också.

På sista castingen slog vår manager/chaufför till mig SKIT hårt på armen för att jag tuggade tuggummi? framför kunderna. Sedan började han skrika på mig för att jag inte ville kolla på honom när han pratade med mig. Så nu är jag jätte osams med honom, å gick upp till agenturen å berättade allting och dom blev helt chockade. Som tur var gick jag och linnea till en Italiensk restaurang och åt jätte god mat, skaldjurspasta. Mums! Å eftersätt, som kanske inte va tiptop!

Idag mår jag inte bra alls, vill bara bara hem, är så himla besviken på allting här, landet, agenturen, människorna, allting verkligen! Världens sämsta sommar, jag kommer aldrig åka hit igen! :( Nu ska jag ut å springa! Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

BAMSEKRAM! Jävla ashole!

2009-07-25 @ 08:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0