Jag smälter iväg

Har precis städat hela lägenheten å vänt utåin på mina påslakan. Kände att det var dags för det!
Idag är det galetgaletGALET varmt ute, alltså de e verkligen helt sjukt. Har satt på 16 grader på fläkten å ändå blir det inte kallare. De e helt crazy!

Va som sagt ute å sprang, när jag kom in gjorde jag massa styrka, eller massa å massa..nåra situps men ändå. haha! Sedan gick jag iväg å handlade och sen gjorde jag lunch, kyckling å couscous sallad fick de bli igen! Sen köpte jag melon också, tror jag? de såg ut som de iaf..å så va den grön. Vet inte om jag har smakat grön melon förut? aja, förresten, kan man göra ginos i mikron? Vi har liksom ingen ugn här!

Nu blir det Svenska Cosmopolitan som Linneas mamma har skickat hit, och sen ikväll kanske patricija å nåra kommer hit på lite snacks å lite girltalk! Hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad kul att ni hitta på massa saker :)

Och vad duktig du är med träningen. Själv liggar jag lite lågt med den biten :p

Jag tog mitt körkort igår förresten ;)

2009-07-25 @ 08:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0