Jag hatar japan!

Igår va vi ju på bio, och den var inte så bra faktist, sorry Rakel, men alltså den här filmen kommer jag inte att kolla på med dig faktist! (a) haha!
På vägen hem så var det nån psykopat som följde efter oss, sjukt läskigt. Jag stannade för att sätta på mig min kofta, då tvärstannade han bakom oss. Och sen gick han jätte sakta förbi, sen gick han jätte sakta och då gick vi om. Sen gick han efter oss igen å då började vi gå fortare, å då började han gå ännu fortare. Så då ringde linnea kornelia å pratade lite, då sa jag skit högt på engelska att vi skulle möta henne å så vände vi håll..då blev han typ lite tveksam men fortsatte gå. Sen när vi inte såg honom längre så sprang vi! Så sjukt äcklig kille vafan?!?

Iaf, efter att jag legat inne sen frukosten, och efter min lunch gick jag ut dit där jag brukar springa, först köpte jag en sicilian orange juice med sån där växt i, som de e i mojitos ni vet? aa vet inte va de heter men iaf, å så köpte jag en cranberry scones. Sjukt gott!! Och så satte jag mig på en bänk å läste lite. Det var verkligen jätte skönt att bara sitta för sig själv! Jag hade ipoden å min bok å solglasögon, så jag hoppas inte att det såg ut som att jag ville prata med någon, men eftersom att alla i det här landet är sjukt efterblivna stannade det en kille på cykel å sa att jag hade långa ben? MEN OCH? är han också helt psykad eller? Vad är det här för land jag är i egentligen?
Och sen kommer vår chaufför/manager hem till oss på vår (och hans) lediga dag för att fixa tvättmaskinen, som tydligen inte kunde vänta till imorgon..TUR att jag inte var hemma då för jag hade verkligen inte orkat att se honom, så jobbig är han!!!!!!!!!

Aja, jag är lite arg å rädd efter igår och jag blir så sjukt irriterad och arg på att det ska finnas såna idioter. Jaja! Lägger upp bilder från idag lite senare, kram hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är ganska säker på att även om du suttit och sökt kontakt med någon så skulle ingen reagera här hemma i isolerade Sverige :p

2009-07-22 @ 19:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0