Världshistoriens bästa dag!

Jag är förkyld, jätte snorig. Antingen e de varmt å då mår man dåigt för att man får vätskebrist och att man blir helt fööör varm, eller så regnar de å e kallt å så blir man förkyld. Jag köpte iaf en soyalatte precis, som jag tror att jag drack liiiiiiite för fort. För nu har jag bränt mig i HELA munnen, och jag skojar inte. Det gör helt galet ont faktist! Har typ brännskador i gomen,
alltså NEJ aj? de gör jätte ont? vad ska man göra åt sånt ? mormor? du borde veta det, du är gammal å erfaren!!!

Till något helt annat, castingarna har gått bra idag å har bara 1 kvar nu. Å jag känner att jag skulle kunna sova hela tiden för de ända vi gör är att vänta, å vänta å vänta helahela tiden. Har liksom snart läst ut tredje twilight boken på 600 sidor, på tre dagar. Om man gör de har man ju inte mycket att göra,

Andreas, btw, hörde att du har hängt upp mig på väggen. Memories från Liseberg  2003, haha!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fast du blir ju ännu grymmare på engelska! För den är väl inte på japanska? Kan du inte lära oss några japanska ord?

2009-07-22 @ 13:17:23
Postat av: Mormor

Ja du min fina flicka. Jag håller helt med dig vad gäller de unga tjejerna. Var glad att du är som du är och att du bor i Sverige!

Det onda i munnen går nog inte att göra så mycket åt mer än att dricka kroppstempererad dryck som vatten och kanske mjölk om det finns att tillgå och går att dricka där. När man har ätit för stark mat så ska men äta bröd utan något annat till. Lycka till.

2009-07-22 @ 17:51:10
Postat av: Johanna

Ulla, du är ju bra gullig. En riktig mormor :)

Det är på grund av brännskadade gommar som man inte dricker Te, höhö.

2009-07-22 @ 19:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0