IKEA

Idag åkte vi till Ikea, å handlade lite mat och åt lunch, köttbullar me potatis, lingon å brunsås. Haha!! Hem fick vi af med oss lite köttbullar, svensktbröd (sånt där runt och bubbligt ni vet?), hushållsost, skorpor och brunsås :) Mumma! Det tog ungefär en timme dit och en timme hem. Efter att vi hade lämnat all mat i kylskåpet gick vi på en långprommenad till en park, eller aa vet inte om man ska kalla det park kanske, men det var en gata, å så va de massa träd och massa mysiga restauranger. När vi kom längre ner på gatan kom vi fram till värsta sportgatan typ, det var minst 5 STORA arenor, baseball, fotboll, massa tennisbanor, drivingrange, åå aa massor med sånna grejer. Det som var coolt var att dom var så himlahimla stora och det var en baseball match när vi gick förbi så det var massa som heja och sådär. Tyvärr kunde vi ju inte se in..menmen.

Sen gick vi hem och lagade mat, för min del blev det stekt broccoli, majs, morötter, aubergine å sallad med spaghetti å pesto. Hehe! Å ingen efterrätt, HA! :) Så jag har verkligen varit jätte nyttig idag. Och de brukar jag ju faktist alltid vara, vet inte vad som har hänt den senaste veckan faktist?
Jaja, nu ska jag och linnea kolla på desperate houswifes all night long. För imorgon har vi båda test fotografering, och efter den vet jag inte vad som händer. Vill gå på en restaurang som ligger typ 1 minut från var vi bor som är supermysig. Men jag får se hur det blir med det! :)

KRAM!!


Kommentarer
Postat av: elinor

Men mikaela! Jag vill se mer bilder :D! jätte kul att läsa om hur du har det, puss

2009-07-11 @ 19:33:35
Postat av: Mikaela O

Haha men jag har bara min mobilkamera!! (a)

2009-07-12 @ 02:01:02
Postat av: elpan

äh, lägg upp lite bilder därifrån ändå ;)

2009-07-12 @ 20:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0