Hellooo

Kan verkligen inte sova! Har legat i sängen i två timmar å vridit å vänt på mig så nu gick jag upp å satte mig här med världens huvudvärk..vattnet är liksom slut!! Första jag måste köpa imorgon bitti (a)
Vi började 3 idag, med 3 castings. Så vi var hemma vid 8! Jag säger ju det, dom är sjukt sega?! å innan det var jag ute å sprang å sen var jag faktist ute på promenad och tog en massor med kort, så det kommer upp snart. Var inne på en as cool affär som bara hade massa sjuka grejer, som tex USB-minnen formade som sushis, å svenskt godis hade dom också. Aa nä men massa mer coola grejer!! Ska lägga upp alla bilder sen, och så kommer jag att ta fler så klart. Det kommer, det kommer. Jag kan iofs erkänna att jag har varit grymt dålig på de eftersom att jag har varit här i två veckor nu, sorry!!

Nä nu ska jag göra ett till försök, GODNATT! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du köpt en kamera nu, eller tar du med mobben? :)

Hoppas du lyckas. Sweet dreams!

2009-07-13 @ 21:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0