Hejhej!

Nu har jag äntligen börjat hitta lite här! Frukosten är bra, (inte i närheten så bra som hemma, längtar efter fil å jordgubbar å leverpastej) å så har jag ju hittat pasta å sånt så de blir nog bra! Kommer säkert inte vilja äta det när jag kommer hem dock menmen :p haha!
Igår åt vi pizza, helt ok var den. Och idag är det jobb från 12.50 till 18.00, samma tid på måndag och på tisdag är det från 08.00 till 18.00. Det är den dagen visningen är! Jag är inte så jätte nervös över den eftersom att det jag skulle göra var så pass enkelt.

Hoppas att ni har det bra därborta i Sverige och att du, Johanna, hade en superbra födelsedag och att  födelsedagsfesten blev lyckad!! :)

Kramkram!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är helt säker på att det kommer att gå fin fint på tisdag :)

Det är bra att du inte är nervös. Jag skulle vara ett nervvrak, haha. Skulle säkerligen trilla av catwalken och sedan bli utburen av vakterna, höhö.

2009-07-05 @ 20:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0