Hej!

Har precis varit ute å sprungit, mitt i city! Det gick lite segt men bra, sjukt skönt nu efteråt. Hade iofs mycket hellre sprungit hemma i sverige, (såklart) men aa..
Nu ska jag duscha å laga lite mellis typ, å sen vid 12 ska jag iväg på casting. Vet inte hur många jag har än eller hur mycket paus jag har idag men jag hoppas att vi slutar tidigt idag eftersom att det är fredag! :) å de menas me att det snart är söndag, å på söndag är de bara 5 veckor tills jag åker hem :):)

Planerna för ikväll är nog att gå ut å äta, vet inte riktigt vart än men vi ska inte gå till nån  Japansk restaurang iaf!!! Sen tror jag att det blir Desperate Houswifes å kanske häagen-dazs! mmhh :)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Njut av tiden där istället för att längta hem! Sverige har du varit i i 17 år, allt kommer finnas kvar om 5 veckor :)

<3

2009-07-05 @ 21:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0