Hej sverige!

Hej! Vaknade precis å ska snart gå ut och springa, och efter det till fittingen å makeup testerna.
Fick ett sms från min kusin andreas att han nu ska sova i MIN säng! Och jag blev typ avundsjukast i världen. Inte för att sängen här är oskön utan för att det är min säng!!!!!!! Å den är näst skönast i världen. Aja, hemma snart..5 veckor men det går FORT!!! (jag intalar mig det iaf..)

Inatt har jag sovit gott iaf, drömde först att jag blev slagen, å att jag typ skrattade ihjäl mig? å sen drömde jag om världens finaste kille! :)
Och jag hoppas att du drömmer om mig nu?! annars ;o haha ne skoja!

Hoppas på en snabb och bra dag idag, skriver sen hur det var såklart.
Saknar er!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0