Hej!

Idag så åkte vi till den där marknaden å de där templet, vi va nog där i mindre än 1 timme. De va inte så jätte mycket att se faktist, men de va helt okej å vi kom ut å gjorde någonting. Marknaden var mest en massa krimskrams och kände verkligen inte för att lägga pengarna på nått av de. Något som också va lite tråkigt var att templet renoverades när vi va där så de va täckt med en massa byggställningar och sånt, kul?! de va ju verkligen de vi ville se, haha!!
Menmen, vi köpte varsin dricka sen å åkte hem och lagade lunch, sen pratade jag med världens bästa kille, vilket gjorde hela min dag!! :) å sen satte vi på en film, som va rätt tråkig faktist.
Nu gick Linnea precis iväg på casting, å jag ska nog gå iväg å handla eftersom att kylskåpet gapar TOMT nu!
Jag blir upphämtad 19.40 tror jag, så jag har ju lite tid på mig. Kanske skulle man ta å städa lite?
Ja ni hör ju hur boooring de e här borta, varför har vi så lite castings? ;o ah!!!

Hur har ni de i sverige??


Kommentarer
Postat av: Johanna

Surt med renoveringsställningen.. Men kul att se lite ändå kan jag tänka :)

I Sverige händer det inte så mycket just nu. Vi har precis käkat Tacos och jag ska snart gå ner till Mackan och kolla på Hem till Midgård, asbra! Jag kom hem från en Kryssning till Helsinki idag och den var riktigt lyckad. Imorgon ska man tillbaka till jobbet och det är ju alltid lite segt, men men. Det är bara att bita ihop. Bara 2 veckor kvar nu :D

2009-07-29 @ 20:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0