Hej!

Har precis lagat middag (pasta med tomat och basilikasås med aubergine) som jag ska äta efter mina sista tre castings som slutar vid 8 ikväll, har redan haft 7 och jag tror att det är tre kvar..eller kanske två?
Imorse var jag ute och jogga iaf (kanske redan har skrivit det?) och efter det blev de castings å Starbucks med Svetlana å chauffören, jag tog en Chailatte vilket jag inte har gjort på hur länge som hellst å de va verkligen super gott.

Hoppas verkligen på en riktigt LÅÅNG sovmorgon imorgon! Det skulle verkligen vara hur skönt som hellst,
Och att de e världens dyraste land har jag lite svårt att tro faktist? men aja okioki..de kanske är så.

Såna här dagar händer de inte så mycket så de finns inte så mycket att skriva om. KramKram!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hallå där! Det har inte hänt så mkt här heller ännu, sitter på jobbet.... Skriver mer sedan.

//M

2009-07-08 @ 14:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0