grown up points

Nu har jag och Linnea precis varit å handlat. Äpplen, morötter (som är sjukt goda här), yoghurt, special k, mjölk och lunch. Men dom är sjukt sega i affären och alla är lite retarded här.

Har varit på en casting idag hitills och har två till, efter den här pausen som är 2 timmar. Sen är det en vid 5, (dom kommer å hämtar upp mig vid 4) å en vid 8, och chauffören sa att han inte visste om jag skulle ha paus därimellan. Seriöst? 3 TIMMAR? i en bil?

Nån kväll har vi iaf bestämt att vi ska gå på restaurang stockholm och på hard rock café. Och så ska vi ta lång promenader eftersom att det nog är svårt att träna här, eller att hitta någonstans där man kan träna! Så ni behöver ju inte oroa er för att jag ska bli för smal för det kommer jag nog absolut INTE att bli.

Och mamma och pappa, om ni vill får ni absolut komma hit. Det skulle vara skönt faktist!

Pusshej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0