Godmorgon!

Var hemma hos Rakel inatt, på rebeccas födelsedagsfest! haha
 Fick sovmorgon i dag iaf, jättejätte skönt! Var helt slut i hela kroppen å nu ska vi nog ut på en promenad, äta frulle å sen till IKEA!
Planerna för kvällen är iaf hard rock café, och nej jag ska inte äta godis eller efterätt (a) jag ska skärpa mig! Jag ska verkligen skärpa mig..annars skickar dom nog hem mig snart. hehe!
Jaja, ska försöka ta kort på de jag köpte igår, så att du (mamma) får se att det inte var massa onödiga saker. Det är det ju iofs aldrig ! nästan :) KRAMKRAM!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Äsch, livet är ju efterrätt och goodiiis :D

Har du köpt en kamera då, eller? 8)

KRAMIIIZZZZZZZ!

2009-07-11 @ 10:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0