Frukost och ELLE!

Åt frukost i sängen samtidigt som jag läste Svenska ELLE (för andra gången) som jag fick av Marcus å Johanna precis innan jag åkte. Läste om Gotland och vill verkligen åka dit i Augusti! Å sen så läste jag om massa olika recept och kom på att jag vill ha tjejmiddag när jag kommer hem, innan skolan börjar :)

Frukosten bestod av yoghurt med banan, stora blåbär, musli och te. Mums mums! Men när jag kommer hem så vill jag ha strawberries :D hihi, bärtjejen liksom! Vi har inte börjat än så nu ska jag lägga mig å läsa New moon tills dom hör av sig. Springrundan var för övrigt otroligt najs, efteråt. Och imorgon ska jag ha en vilodag!

Hoppas ni får en bra måndag!! En ny vecka har börjat, vilket betyder att det börjar närma sig augusti, vilket betyder hemfärd! :) KRAM!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som det känns mkt bättre idag o faktiskt snart är det 1/2 tiden! Idag blir det mkt jobb för Pappa o mig.

2009-07-13 @ 06:54:36
Postat av: Johanna

Oo, de måste varit den bästa tidningen, ever ;D

Bär hit och bär dit! Bärtjejen var nog inte ett så dåligt nick för dig, raring!

Måndagen har varit ok. Jobb i 10 timmar och mina ben känns som blyyyyy! 8p

2009-07-13 @ 21:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0