Friday coming up

Nu har jag äntligen fått tag i riktig mat! Barillapasta, pastasåser (köttfärssås på burk tex, haha) pesto, frysta grönsaker, vanliga grönsaker, frukt osv. Så jag tror att jag kommer att klara mig!
Haha mathilda, jag ska göra din as goda maträtt!! utan köttbullar dock för det finns inte å de suger...

Och Mamma, nu har jag mejlat Jesper iaf och han sa att vi skulle ta en fika å han skulle berätta om massa saker man kunda göra å vart man kunde äta! Ska nog fråga om bra ställen att springa på också, eftersom att man knappt rör på sig när man är här.

Planerna för helgen är iaf Yoga (förhoppningsvis) i två timmar med Svetlana, Springa, Hard Rock osv!! Å jag hoppas att det går FORT för på söndag är det bara 5 veckor kvar när jag kommer hem :D



PUSS & KRAM!!! :):)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad skönt att du finner saker att fördriva tiden med. Hoppas Jesper kan tipsa om några bra ställen där du kan motionera. För träning gör ju att man blir lite piggare och gladare.

Vi håller alla tummarna för att du får mycket jobb! :)

2009-07-02 @ 12:09:11
Postat av: Mathilda

(Nu har jag äntligen kommit in på bloggen!) Bra att du har hittat lite mat nudå! woho härligt att du har döpt den till min maträtt :D

miss you<3

2009-07-02 @ 17:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0