Fix you!

Vaknade 06.34 av att jag hade sjukt ont i magen, tror att det var träningsverk. Klättrade ner för stegen på våningsängen å gick på toa, fyllde en vattenflaska å sedan när jag la mig i sängen igen och fläkten sluta låta hörde jag hur hela himlen typ öppnade sig och regnet bara ÖSTE ner! Helt sjukt! när jag vaknade 2 och en halvtimme senare gick jag ut å jogga med coldplay i hörlurarna, perfekt väder för det idag. Molnigt och svalt, och mina ben behövde verkligen det, dom var sjukt sega och gjorde ont av all träningsverk. Det där styrkepasset gjorde sitt kan jag ju säga! Efter det blev de supergod frukost, yoghurt med blåbär och musli, te och grapefrukt. Mums!
Idag börjar jag inte förrens klockan 4, skönt! Ska lägga mig i sängen och läsa New Moon med massa vatten å te. Ikväll ska vi nog gå ut och käka tror jag, om det inte blir alldeles för sent vill säga!

Imorgon är det jobb så det blir till att sova tidigt ikväll!
 Och mamma, när jag kommer hem måste vi gå på Spa med massage för min rygg är helt förstörd, hehe!!

Hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag bokar gärna in oss på SturebadetHaga när du kommer hem, ser verkligen fram mot det.

Jag behöver också få träningsvärk i min mage, förresten.

2009-07-17 @ 09:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0