Fattig tjej!

Fotograferingen var super bra, fick massa fina bilder som jag kan ha i boken. och sen massa bilder till dom som hade hand om fotograferingen. Dock gillade inte jag dom bilderna alls!! Iaf, sista bilden tog längst tid och var hur jobbig som hellst. Vi var inne i en studio hela tiden men ändå, sjukt jobbigt att bara stå å göra saker hela tiden. Haha, jag är så himla lat. Jaja, till lunch blev de en liten yoghurt å tre brödbitar, så min mage är lagom uppsvälld nu. Förutom de hade dom ju bara massa konstiga risgrejer inlindade i sjögräs å massa munkar å chokladgrejer. Och jag skulle ju vara nyttig, så de blev inga sånna för mig.

Efter plåtningen var jag och handlade, frysta blåbär, fetaost, en annan ost, kidneybönor å nåra kex. För 2,500 YEN!! Alltså typ 250 svenska kronor. SJUKT DYRT FÖR BARA DE DÄR LILLA!!!! Nu har jag typ bara 2000 yen kvar att leva på för resten av veckan. Vet inte riktigt hur jag ska klara mig, men på nått sätt så kommer det väl att gå hoppas jag (a)
Nu är klockan 17.50 här och jag tänkte snart sätta på en film och sen kanske börja laga mat. Köttbullar med sallad å fetaostcreme, stekta tomater och broccoli. Mumsmums! Saknar pappas mat dock, å maten hemma hos Rasmus!
Jag är ju som alla redan vet inte så bra på att laga mat, förutom sallad. Höhö! Så det blir väl de de får bli,

Hörs senare ikväll, kramkram!

Kommentarer
Postat av: Johanna

De är lite knasiga där borta. Jag menar, Hallå? Låt de där sjögräset vara där det hör hemma :p

Shit och pommes!!! Vatten och bröd blir väl bra, haha. Har de inte typ billiga nudlar som här hemma?!

KRAAAAAM!

2009-07-12 @ 20:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0