ESCADA

I torsdags var jag på casting för en Fendi visning å en Escada visning! Escada blev jätte intresserade, och Fendi blev intresserade. Dock fick jag inte Fendi vilket var synd, men de fick Svetlana så de va super skoj! Men jag fick Escada :D wooho! Så igår var jag, Mikaela. C, Kornelia och Linnea på Hard Rock och åt jättejätte god middag. Först beställde vi in en nacho tallrik till förätt, super gott. Efter det åt jag fajitas, linnea å mikaela sallad, och kornelia mac and cheese chicken! Men jag tror att jag drog den vinnande lotten för dom var verkligen HUUUR goda som hellst! Absolut min nya favorit på Hard Rock, lägger in en bild sen, för dom hade liksom stekt in HARD ROCK café tokyo på ett av bröden. Aa nä de va coolt iaf, å så hade dom lagt upp allt as fint. Så bild kommer! ;)

Efter det gick Mikaela.C ut å vi tre gick hem, en otroligt skön promenad eftersom att jag var helt proppmätt (se att jag åt upp allt som fanns på tallriken = 4 fajitas). Efter det satte jag och Linnea ¨på Desperate Houswifes och sen somnade vi.

Nu ska jag ut å jogga, sen blir det frukost och sen jobb till klockan 6. Kanske så blir det bio ikväll, eller imorgon. Vi får se hur vi gör! :)

Wish me luck today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0