ESCADA

Imorgon är första jobbdagen för Escada! Jag börjar klcoan 10 och slutan vid ungefär halv 7. Vet att jag antagligen kommer att sluta halv 8, eftersom att det alltid blir försenat. Samma på lördag, förutom att jag börjar halv 11! Nice!
Idag var det fitting för visningen, vilket menas med att man provar alla kläder man ska ha. Jag ska öppna visningen (= gå ut först) och kommer ha en rosa, sjukt fin klänning. Jag har 6 byten totalt, och vi är bara 4 tjejer som ska gå! Har aldrig varit me om att vi är så få? Men de kanske bara är skönt, då går nog allt mycket fortare än vad det brukar!
Sista klänningen jag har var också SJUKT fin, en lång turkos, å aa åh..jättejätte fin var den. Tänk om dom skulle ge en allt man har på sig!? In my dreams, haha!!!



Här är första klänningen jag ska ha!!!


Nu ska jag göra camomille te å sen sova tidigt eftersom att det lär bli en lång dag imorgon! berättar såklart hur det var, om jag orkar..hehe
Kram hej! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det låter jättespännande. Ta bilder om du kan vill gärna se dig i både den rosa och turkosa.

2009-07-23 @ 16:38:31
Postat av: Johanna

Haha, precis: In your dreams! ;D

Men presonligen tycker jag att de borde göra det :)

2009-07-25 @ 08:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0