Dagens!

Det började med att jag blev upphämtad på den där stationen som inte fanns, men som fanns, eftersom att jag blev upphämtad där. hehe! jaja, iaf..vi åkte ut lite som på landet, det fanns en stoooooor sjö, massa gräs och träd osv, brevid där låg de en golfbana och sen kunde man se alla höghus längre bort. Så så långt ute på landet (som i madrid förra sommaren) var vi inte iaf! Vi började plåta utomhus, och temat var gammaldags. Det var rätt skönt faktist, för dom flätade upp våra hår (det var jag och en annan tjej å sen två killar) på huvudet, liksom så att det inte var nått som hängde ner, sedan hade vi massa lösa och stora kläder på oss. Det blev lite varmt iofs eftersom att vi var utomhus men dom var hur snälla som hellst och kom med fläktar och is och sånt hela tiden! Det gick jätte fort att plåta så när killarna hade åkt gick vi ner till sjön å då fotade jag två gånger själv och en gång med den andra tjejen. Då skulle vi hålla upp ett stort vitt lakan med brittiska flaggan på, det var liksom insytt..så allt var helt vitt. Och bilderna blev jätte coola! De såg verkligen gammeldags ut.

Iaf, något som jag stör mig grymt mycket på här borta är att Japanerna alltid skrattar åt än..även om dom typ tycker att man är gullig, snäll eller vad som hellst så skrattar dom. och om man typ kanske inte riktigt gör som dom vill så skrattar dom alltid! Sjukt irriterande eftersom att i sverige e de ju typ som ett hån! Å de e säkert inte samma sak här men det är ändå sjukt störande.

Jaja, ikväll ska jag inte göra någonting! Jag ska bara titta på film och ta det lugnt för nu är jag jätte trött och imorgon blir de en ledig dag med hårt träningspass på morgonen å sen vet jag faktist inte vad jag ska göra på dagen!

Hörs senare ikväll!! :)


Kommentarer
Postat av: Pappa

Tjena gumman!

Märker att du trots allt har det rätt så bra och upplevelserik tillvaro där borta. Det glädjer mig.

Att de skrattar är säkert en artighets gest som de är vana vid. Försök att inte visa din irritation, De kanske är lika irriterade på dig ibland.

Himla roligt att läsa din blogg. Jag skrattar högt ibland.

Ser fram emot när du kommer hem.

Pappa

2009-07-18 @ 12:35:49
Postat av: Mamma

Låter som ett roligt jobb och inte så sent som i Madrid! Var kommer bilderna att visas? Skall bli kul att se dem, hoppas snart.

NU ska jag simma!!! Pappa o Marcus spelar tennis.

Mamma

2009-07-18 @ 17:13:49
Postat av: iss

saknar dig baby. jag tycker du är så otroligt duktig som gör det här. bara så du vet!!<3<3

2009-07-18 @ 23:30:30
URL: http://isbaelagardh.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag håller med "iss" fullt ut.

2009-07-19 @ 10:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0