Dagen!

Hejsan! Idag hade jag 4 castings, och har precis ätit en hur god middag som hellst, svampsoppa me broccoli å tre ostmackor, ser verkligen en lysande framtid för mig inom modellyrket. America, here I come!!
Iaf, på min och Linneas långa rast (14.30 - 18.30) hann vi med ganska mycket, vi va å kolla lite i affärer och jag köpte en jätte fin hjärtberlock i silver på nån hulahula hawaii affär, haha jaja, måste köpa en silverkedja till de när jag kommer hem! Sedan va vi inne på Ralph Lauren å jag hittade nog 30 saker jag funderade på att köpa med pengar jag inte hade, inte JAG iaf, mamma hade säkert, om jag ens VÅGADE fråga henne liksom..jaja! Sedan gick vi hem å sedan till Starbucks, jag tog en mango passion tea frappuccino, den va god, men inte alls lika god som en chocolate frappuccino, så jag tog fram min kvinnliga list och gick fram till kassan å sa att den smakade gammalt, till en kassa full med, KVINNOR! Min kvinnliga list fungerade inte riktigt som jag hade velat på dessa kvinnor, dom erbjöd en ny mango passion tea frappuccino, när jag tackade nej kom dom springande med ett antal nya reccpet på den här mango passion tea frappucino. Efter tre mango passion tea senare var jag proppmätt och klockan var 18.30 så vi gick till gatan vi skulle bli upphämtade på, och fick vänta i 20 minuter. Hade säkert kunnat smälla i mig 3 mango passion tea frappucino till, om jag hade haft plats i magen såklart, de hade jag inte!

Aja, nu sova, imorgon blir de sovmorgon å ingen träning! Nice :)

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahhaaaa!! Frappuccino hit och frappuccino dit :D

2009-07-29 @ 20:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0