Brasilian

Har precis kommit hem från en brasiliansk restaurang som var hur bra som hellst var 5 tjejer från switch och fem till av Svetlanas kompisar. Super kul! Å svetlanas kompis bjöd på allt, ALLT!!! Först gick man till ett STORT salladsbord men hur mycket olika saker som hellst. Det fanns friterad banan som var hur god som hellst. Sen vände man på två brickor som fanns på bordet å då kom dom med kött hela hela tiden, massa olika saker, typ som grillad kyckling, massa olka biffar och sånt. Sist kom det grillad annanas som var hur god som hellst den med! :) Pappa, du skulle ÄLSKAT det. När vi hade ätit klart hade Svetlanas kompis, som jag inte minns namnet på, beställt in alla grejer på dessert listan. Haha så nu är vi hur mätta som hellst..fast vi köpte iofs Oreos å choklad på vägen hem. Hehe!!

Imorgon är det jobb, å på söndag, å måndag å tisdag.. men det är för samma grej, Loreals visning..som är på tisdagen!
Men de va bra betalt så de känns värt det såklart.

Imorgon vid 9 ska jag och Svetlana ut å springa och efter det ska vi nog äta lunch för att sen åka vidare till fittingen å makeup testerna. Fitting är när man provar allt inför en visning :)

Hur har ni det där hemma i Sverige?
Kram !!

JUSTE, christian..tack för att du är så snäll som har stöttat mig sedan jag tog de första stegen, det betyder verkligen mycket!! Haha, eller?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lena o Annika med respektive hälsar jättemycket. Annika är såååå lycklig för att du gör detta, du vet hon tjatar om vardagen...... men det ligger en hel del i det.

Pappa o Marcus har fått åka Ferrari med Greger och det var tydligen ngt i hästväg. Killar o bilar????

Nu är kl 01.30 och det är mer än sängdags.

By the way, vem är Christian?

Veronika ringde o undrade hur du hade det o hälsade förstås.

Sov gott // Mamma

2009-07-04 @ 01:30:12
Postat av: Mikaela

Haha christian, en kille i min klass som ville att jag skulle skriva sådär om honom. Haha så himla rolig!!

Okej vad roligt att alla hälsar å bryr sig så mycket!!

2009-07-04 @ 09:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0