Bra dag!

Idag har jag haft 5 castings tror jag, och efter den sista som var vid 8 tiden åkte några tjejer från agenturen till Daiba, ett supercoolt ställe i tokyo för att bowla. Tydligen måste man vara 18 för att få göra det efter klockan 8, så bowling blev de inte. Men middag, japanska nudlar och crépes med banan, glass, grädde å choklad. Efter det var vi nere i en spelhall och gjorde massa roliga saker.

Nu har jag jätte ont i magen av allt godis å ska snart gå ut på en springtur. Imorgon är planerna IKEA å på söndag har jag en testfotografering. Jag fick reda på idag att jag också är bokat för ett jobb i ett departmentstore, alltså typ ett shoppingcentrum, eller?

Kommer antagligen vara sjukt trött när jag kommer hem så vi hörs imorgon, kramhej! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter smarrrigt :) Yum yum!

IKEA - cooolt! Försök ta en bild. Jag antar att det ser precis ut som hemma, men ändå :P

Departmentstore - är som Åhléns. En butik med många olika avdelningar :)

Gud vad coolt! Jag tycker det ska bli såå kul att få se bilder från dina jobb när du kommer hem.

En testfotografering för?

2009-07-10 @ 19:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0