AHHHH dör nu!

Kom precis hem från sista castingen, å nu är klockan halv 11. Som tur är börjar jag inte förrens halv tolv imorgon, tur det!
Maten är fortfarande as äcklig och det enda som går att äta är yoghurt och musli. I 6 veckor, i will die.

Saknar Rasmus hur mycket som hellst. Ville bara gråta idag men jag tänkte att jag skulle sluta tänka jobbiga tankar å försöka vara positiv eftersom att det är mer än 5 veckor kvar. Men jag hoppas att veckorna går fort och att någon vill komma å hälsa på mig snart? (a) Pleease? :)

Har inte fått nått jobb än, det har iofs bara gått tre dagar änså länge och jag hoppas att jag får mycket jobb. Då tror jag att det känns lättare att vara här när man vet att man tjänar någonting iaf. Jag leer på iaf å hoppas att det funkar, alla tjejer är iaf trevliga å öppna så det är skönt att tiden går fort när man åker iväg på castings å träffar andra modeller. Har träffat två svenska tjejer på Donna models, en annan agentur här så jag pratade lite med dom igår osv.

Skriv å berätta hur ni har det. I´m dying to hear!!

Kram.



I Love YOU!!!<3

Kommentarer
Postat av: iss

hej pluppis!

har just kommit hem till mitt land från freddans land! snart ska vi ju till gotland med alla tjjer, det kommer bli najs. men jag saknar dig jättemycket!

skriv så ofta du bara kan, jag vill veta precis vad du göra där nere:):)

miss you<3

2009-07-01 @ 18:10:40
URL: http://isbaelagardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0