25 dagar!

När man säger så låter de faktist inte så himla långt, jag menar..om 10 dagar är de ju liksom bara 15 dagar kvar. å DET är inte så långt alls!! :)Vi har långhelg här borta, för dom har helgdag på måndag så vi är lediga då! De va ju tur, eftersom att jag jobbar på lördagen..då får jag ju en hel helg iaf. Å så blir nästa vecka kortare ;)

Idag och igår var det stekhett här, 36 grader i skuggan!! Aja, ha en bra natt å sov så gott :):) hehe å jag ska försöka ha en bra dag!

Lena, Grattis till systersonen förresten :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha, och om 20 dagar är det bara 5, eller?! ;)

2009-07-16 @ 23:29:43
Postat av: Mikaela

Haha aa precis, du fattar hur jg tänker ;)

2009-07-17 @ 02:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0