2 veckor och 6 dagar!

Va ute å sprang å sen åt jag frukost, havregrynsgröt på musli å äpple å banan å mjölk. Haha! jaja! Gott var de iaf,
Drömde sjukt jobbiga drömmar, så de va ju tur att jag vakna. Pratade lite med Rakel på msn när jag vakna å så läste jag ett jätte långt mejl från Rasmus, mhh :D fick alltså en sjukt bra start på dagen! Sen är ju Ms Ekendahl inte singel längre ;) HAHA SORRY! Nu kommer mamma göra sådär som jag sa (a)

Sen så något som alla i min närhet borde veta om, så är det såhär att det jag ABSOLUT vill ha när jag kommer hem är Maraboudigestive och FERRARIBILAR! Hehe kan ni fixa de tror ni? LOVE YOU :D



 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hm!

2009-07-21 @ 08:18:40
Postat av: Rakel

hahahahha få inga idéer nu åsa ;p

2009-07-22 @ 09:22:05
Postat av: Johanna

Congrats, Miss Rakel! ;D

2009-07-22 @ 19:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0