19 dagar, snart 18!

Idag är det 19 dagar kvar tills jag är hemma! Känns skönt att man är inne på 19, 18, 17 osv..å inte längre på 30, 29, 25. Ni fattar vad jag menar va?
Idag har jag bara två castings kvar, alltså 3 på hela dagen. Sista är klockan 18, som igår. Så jag kommer nog ha en riktigt skön slappar dag idag! Skönt!!

Tyvärr så händer det ju inte så mycket roliga saker den här veckan förrens på Fredag då jobbet för escada börjar. För vad jag vet så har jag inget jobb imorgon, å på söndag ska vi nog ut å äta, antingen på Hard Rock eller någon annan stans. Synd bara att den Japanska maten är så himla äcklig, aja!

Nästa helg tror jag det blir disney land, för dit vill jag verkligen åka, känna att jag har gjort NÅGOT roligt här! Haha!

Hörs sen, kramkram!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag trodde att du redan hade gjort cascada jobbet, men tydligen inte. Vad är det du ska göra dör dom? :)

2009-07-22 @ 19:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0