15 dagar!!

Efter att inte ha gjort någonting på nästan hela dagen (förutom städning, träning och såna där saker) så gick jag, kornelia, particija å en av hennes vänner till Hard Rock för att käka. Dock hade dom ingen aning om vad de va för ställe och trodde att det var ett vanligt café, så dom blev nog rätt överaskade när vi kom in. Jag var den enda som åt riktig mat medans kornelia åt äppelpaj å patricija åt cheesecake, patricijas kompis tog ett glas vatten, speciellt trevlig var hon inte heller. Alltså inte en så jätte trevlig middag om jag får säga vad jag tycker! Men, god mat var det ju iaf. Efteråt skulle alla dra ut, och jag fick en otroligt lång och skön promenad hem, kornelia följde mig halvägs och Linnea kom å mötte mig. När jag kom hem kollade vi på Desperate Houswifes, såg nog 1 och ett halvt avsnitt sen somnade jag, och i natt sov jag verkligen hela natten. Annars brukar jag vakna flera gånger varje natt! Halv 9 vaknade jag, (fattar inte varför jag inte kan sova ut nån dag) då gick jag ut å sprang i 25 minuter, sen körde jag lite styrka på det och sen gick jag iväg helt svettig och handlade. Sen blev de dusch å frukost och nu har jag kollat lite saker på tv4 anytime.

Idag ska vi gå till yoyogi park å ha lite picknick å ligga å läsa å bara ta de lugnt tror jag. Och imorgon är det bara 14 dagar kvar, det känns GRYMT bra!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, dog på att hon inte var särskilt trevlig :p

Vad duktig du är på att hålla igång där borta. Du får gärna sprida lite ork till mig också hörru ;)

2009-07-29 @ 19:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0